søndag den 4. september 2011

Princess power angel.

Desværre har jeg ikke noget bedre billede. Jeg skulle på den amerikanske ambassade morgenen efter jeg havde færdiggjort dem, og de små vinger holdt ikke til, at jeg havde morgentravlt. Så de knak. Det var selvfølgelig meget sørgeligt. Jeg har end ikke noget færdigt billede, da jeg gjorde dem færdig omkring en 3-tiden om natten, og simpelthen var for træt til, at gide overveje at gøre mere ved det, på det tidspunkt. 
De forstiller dog små hjerter med vinger, og ned fra dem går en lille krog-lignende spiral af sølvbeads.
Neglelakken alene kan sagtens laves, og den er super pæn at have på. Jeg har brugt en sally hansen basecoat, den i guldflasken, og så en lyserød sally hansen neglelak til den lyserød farve, men virkelig, alle lyserøde farver virker (eller blå, for den sags skyld, hvis man hellere vil have det i blåt), og derefterhar jeg lagt en lag glimmerneglelak med en neglelak jeg købte i usa, som minder ufatteligt meget om Magic Star fra Gosh. 
Dette blev så efterfulgt af et lag Deborah Lippmanns 'Some Enchanted Evening', to tynde lag, og så et topcoat. 

Hjerterne med vingerne er lavet ud af akryl, og er formet i en af mine nye molds. Det vidste sig, at det var en irriterende ting at forme i, så jeg kæmpede en del, og jeg endte også op med, at måtte file noget fra, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde lugten af acrylic liquid ud længere, og tog nogle af de mere mislykkede, men alt i alt, så blev jeg faktisk meget glad for disse negle. Indtil vingerne knækkede, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar