søndag den 26. februar 2012

Husket password!

Wow, første indlæg efter måneders fravær, og så er det et kedeligt et. Selvfølgelig, fordi hvorfor ikke (: Nåh, jeg har endelig gættet mit password. Problemet når man sletter en gammel email adressse er, at man ikke altid tænker over, at det kan skabe konflikter mht. glemte passwords, men nu er det altså husket! 


Så, i mellemtiden er jeg flyttet til Los Angeles. Det negative i dette er, at jeg IKKE har alle mine nail art ting ved mig. Det positive er, at jeg shopper alt for mange neglelakke. Nåh, jeg laver stadig nail art, men ikke på lige så højt plan, jeg må dog nok hellere poste mine designs nu igen, eftersom jeg endelig har husket min kode. Så det er vel bare det, hav en god dag (: 


OBS: eftersom jeg kan se, at trafikken på denne hjemmeside ofte er fra udlandet, så overvejer jeg, at lave mine indlæg tosproget, så der både er tekst på dansk og engelsk, men det må vi se, hvad det bliver til (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar