søndag den 4. september 2011

OPI - Katy Perry collection - Last Friday Night

Jeg har faktisk aldrig før ejet en OPI neglelak, hvilket nu godt kan forundre mig. For efter at have prøvet den på, må jeg sige, at jeg i hvert tilfælde skal have flere.

Så, min første OPI neglelak er fra Katy Perry kollektionen. Den hedder Last Friday Night, og er hovedsageligt en effect neglelak, som altså ikke er ment til at være det eneste på neglen. Jeg brugte den dog i dette tilfælde som det eneste, og jeg syntes næsten, at mine negle fik et elverinspireret udseende. Jeg fik i hvert tilfælde den sødeste idé til et nail art design. 
For at få den så tyk som den er her, måtte jeg dog lægge hele fire lag. Det gjorde også, at lakken faldt af ufatteligt hurtigt - faktisk begyndte den at skalle allerede få timer efter, trods jeg havde puttet topcoat på. Men som effect lak tror jeg, at denk an være et ganske fornuftigt køb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar