søndag den 4. september 2011

Der er en giraf uden for vinduet!

Eller måske er det blot min søster der vinker.
Så, jeg har en lillesøster. Hun har gennem så længe jeg kan huske, elsket giraffer. Hun har en girafkjole og en giraftaske og adskillie andre girafting. Så, da vi fik den sjove idé, at jeg skulle lave nail art på hende, så gav det mening, at jeg selvfølgelig lavede det med et giraftema.

Så, selve neglene er lavet af akrylisk pulver. Desvrre er min søster ikke helt god til at finde sig i filedelen, så der er små bumb i, som jeg simpelthen ikke kunne overtale hende til, at sidde stille til at få ud. Så de blev altså sådanne her, og det måtte jeg finde mig i. Selve guldfarven kommer fra et af mine nye akryliske pulvere. Ellers, så tegnede jeg bare med en størrelse lille brush de små brune områder, og tegnede så op med sort omkring, og voila, min søster havde girafinspireret glitternegle. Jeg tror også, at designet ville se ufatteligt pænt ud i cremefarver. Det er heller ikke specielt svært at lave, og kan laves på de fleste størrelser negle, og når man ikke har en brush, så kan en knappenål heldigvis træde til (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar