tirsdag den 31. maj 2011

Konfirmation.

Nu er det jo konfirmandernes tid. Selv er jeg desværre langt over konfirmationsalderen, ellers ville jeg kunne trække mit ja i kirken tilbage, og i stedet sige nej. Jeg er ateist, og fortryder desværre at jeg blev konfirmeret, men sådanne er det ):
Nåh, men i denne forbindelse har en anden neglelakblog lavet en neglelak konkurrence, og jeg valgte så, at jeg ville deltage. Temaet var, ganske enkelt, konfirmationsnegle. Derfor, så valgte jeg at lave disse darlings: 


De er, præcis som de ser ud, meget enkle at lave, hvis man ser bort fra alle de små sløjfer og hjerterne, for de er lavet ud af akryl, og jeg har stadig ikke haft penge til at bestille mine nye akrylpensler hjem (hvilket jeg gør i morgen, skal nok pænt opdatere om, hvad jeg bestiller hjem, fordi så nørdet er jeg), så jeg måtte lave dem med en størrelse 6#. Det var et et stort helvede, og jeg vil slet ikke komme nærmere ind på, præcis hvor lang tid det tog, da det tog så meget længere tid, end hvad det ellers burde tage... akryl er et helvede, nogle gange -.-
Nåh, ud over det, så er det egentligt bare hvid manicure, med noget glimmer på pegefingrene. Der skulle også have været noget sølvswirl på, men jeg syntes desværre, at det blev for detaljeret, og jeg gik netop efter, at lade det være enkelt, for hvis jeg var konfirmand, så skulle mine negle matche mig, ikke overstråle mig. Så derfor, noget enkelt, men dog pænt. Jeg blev selv okay tilfreds. Nogle af sløjferne kunne have været pænere, men ja, sådanne kan det jo gå (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar